میزبانی بچه های مسجد از منتظران ظهور در شب نیمه شعبان 

میزبانی بچه های مسجد از منتظران ظهور در شب نیمه شعبان 

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
رضا عیدی گفت: هم زمان با شب نیمه شعبان، بچه های مسجدی کانون شهید شهدادنژاد میزبان منتظران ظهور بوده و به همت آنها طرح تلاوت نور به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) در مسجد روستا اجرا شده و دعای فرج نیز قرائت شد.

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی از اولویت برنامه های کانون شهید شهداد نژاد است، گفت: هم زمان با شب نیمه شعبان، بچه های مسجدی این کانون فرهنگی هنری میزبان منتظران ظهور شده و به همت آنها طرح تلاوت نور به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) در مسجد روستا اجرا شده و دعای فرج نیز قرائت شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج بیان کرد: همچنین در این شب فرخنده دعای کمیل توسط امام جماعت مسجد برای نمازگزاران قرائت شد.


وی بیان کرد: برپایی سفره ختم صلوات و قرائت زیارت آل یاسین در روز نیمه شعبان یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری بود که توسط بانوان مسجدی اجرا شد.


عیدی ابراز کرد: علاوه بر این به همت بچه های مسجدی عضو کانون، در آستانه نیمه شعبان مسجد متناسب با این عید خجسته آذین بندی و فضاسازی شده و در روز میلاد از بلندگوهای مسجد مولودی پخش شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهدادنژاد کهنوج ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت انتظار، مهدویت، ویژگی های منتظر واقعی از دیگر برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان بود که توسط جوانان مسجدی در قالب عکس نوشت و کلیپ تهیه شده و سپس در فضای مجازی منتشر شد.


وی اظهار کرد: در روز نیمه شعبان با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون شهید شهدادنژاد شله زرد نذری پخت شده و درب منازل اهالی روستا توزیع شد.


عیدی در خاتمه عنوان کرد: سعی کردیم تا با اجرای این ویژه برنامه ها، در ترویج فرهنگ انتظار و بزرگداشت نیمه شعبان گام برداریم.

پایان پیام/ 586